Crema un habitatge de Cambrils: Dues persones han de ser evacuades i la resta de veïns confinats

Les dues persones que es trobaven dins de l'habitatge en el moment de l'incendi han hagut de ser ateses pel Servei d'Emergències Mèdiques, i evacuades

06 de febrer de 2025 a les 20:25h

Aquest vespre, els Bombers de la Generalitat han rebut l'avís d'un incendi a la cuina d'un habitatge situat al carrer Sant Isidre de Cambrils. En arribar al lloc, els bombers han aconseguit extingir ràpidament el foc, que ha afectat només la cuina de l'immoble.

Les dues persones que es trobaven dins de l'habitatge en el moment de l'incendi han hagut de ser ateses pel Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) i evacuades amb ferides lleus. Aquestes van ser traslladades al Centre d'Atenció Primària (CAP) de la localitat per rebre més assistència.

Durant l'operació d'extinció, la resta de veïns de l'edifici, que compta amb planta baixa més quatre pisos, han estat confinats per seguretat fins que el foc va ser controlat completament. Els serveis d'emergència han activat dues unitats terrestres del SEM per atendre els possibles afectats i garantir la seguretat de la zona.

Afortunadament, l'incident ha quedat controlat sense que es registrin ferits greus ni més danys materials. La investigació sobre les causes de l'incendi continua en curs.

Sobre l'autor
Maria Lorenzo foto
Maria Lorenzo
Veure biografia
El més llegit