Creixell celebrarà una nova Festa Primaveral de la Dona el 14 de juny

La proposta arriba amb l’objectiu d’oferir una vetllada festiva, participativa i oberta a tothom

29 de maig de 2025 a les 13:56h

El Casal Municipal de Creixell serà l’escenari, el 14 de juny, d’una nova edició de la Festa Primaveral, una iniciativa promoguda per l’Ajuntament i organitzada per X. Produccions. La proposta arriba amb l’objectiu d’oferir una vetllada festiva, participativa i oberta a tothom.

A partir de les 20:00 h, els assistents podran gaudir d’un complet sopar, seguit d’una nit plena d’activitats: bingo bailongo, discomòbil amb animació, i moltes altres sorpreses pensades per fer passar una estona divertida i diferent.

Les places són limitades i el preu és de 35 euros. Per inscriure-s’hi cal enviar un correu electrònic a [email protected] i fer el pagament al compte IBAN: ES59 0081 0321 5100 0185 3696 abans del 8 de juny.

Amb aquesta festa, Creixell enceta el calendari d’activitats d’estiu amb una proposta que vol reunir veïns, amics i famílies en un ambient lúdic i proper.

Festa Primaveral de la Dona 2025 Creixell - copia
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit