Mor un noi de 23 anys amb la seva moto a Castellbisbal

Els serveis d'emergència no van poder fer res per salvar la vida del jove de 23 anys

24 de novembre de 2024 a les 11:44h

Un noi de 23 anys ha mort a Castellbisbal (Vallès Occidental) després de patir un accident amb la seva moto mentre circulava per la carretera B-225. El jove era veí de Sant Andreu de la Barca (Baix Llobregat).

Segons han informat fonts del Servei Català de Trànsit (SCT), l'accident va produir-se cap a les 18:29 hores del dissabte, 23 de novembre, moment en què es va rebre un avís sobre el sinistre al punt quilomètric 3,40 de la carretera B-225.

Fins al lloc van desplaçar-se diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra, acompanyats per tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que van atendre el jove, però no van poder fer res per salvar-li la vida.

Les primeres informacions indiquen que l'accident s'hauria produït per una sortida de via.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit