L'exentrenador Juan Carlos Unzué, deixarà de ser comentarista per culpa de l'ELA

Juan Carlos Unzué va deixar les banquetes a causa de l'ELA i va iniciar la seva trajectòria com a comentarista fa tres temporades

10 de març de 2025 a les 14:07h

L'exentrenador i 'activista' pels drets de les persones amb esclerosis lateral amiotròfica (ELA), Juan Carlos Unzué, ha anunciat aquest matí que deixarà de comentar els partits de LaLiga a DAZN. L'exjugador i exentrenador del Barça va deixar les banquetes a causa de la malaltia i poc després va iniciar la seva trajectòria com a comentarista.

Tres temporades més tard i en un exercici de responsabilitat, Unzué ha anunciat el seu adeu "a causa d'una limitació respiratòria ha de fer més esforç per parlar". D'aquesta forma, el comentarista ha desvelat que no podrà continuar comentantels partits a DAZN "molt al meu pesar".

Juan Carlos Unzué s'ha vist obligat a deixar de comentar els partits per una "limitació respiratòria"

Juan Carlos Unzué volia anunciar la decisió el passat dissabte durant el partit del Barça a Montjuïc, però finalment va ser suspès per la mort d'un membre del cos sanitari del club. D'aquesta forma, ha aprofitat un vídeo amb el narrador Miguel Ángel Román per agrair a la plataforma l'oportunitat i acomiadar-se d'aquesta. Igualment, el món del futbol s'ha bolcat amb l'exentrenador, agraint el seu treball pel futbol i per visibilitzar l'esclerosis lateral amiotròfica.

"Juan Carlos, LaLiga sempre serà casa teva. Gràcies per la teva valentia i la teva lluita. T'enviem tot el nostre suport i ànim en aquesta nova etapa", compartia el president de la competició, Javier Tebas.

Finalment, Juan Carlos Unzué no podrà continuar comentant a les retransmissions de futbol a causa de l'avanç de la malaltia. Tot i això, ha anunciat la seva decisió amb un somriure que el caracteritza i representa a molts malalts d'ELA, els que continuen demanant ajudes del Govern per poder fer front als efectes de la malaltia.

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo
Veure biografia
El més llegit