VÍDEO | Cremen un autobús urbà, 5 turismes i un semàfor a l'Hospitalet

En el vehicle hi viatjaven el conductor i una passatgera

03 de maig de 2025 a les 17:14h
Actualitzat: 16 de desembre de 2025 a les 17:29h
BRUT D'IMATGES Tasques d'extinció de l'autobús urbà incendiat a l'Hospitalet de Llobregat.

Un autobús urbà va cremar ahir divendres a la nit a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelonès), afectant de retruc cinc turismes i un semàfor, segons han informat els Bombers de la Generalitat.

El bus es va incendiar pels voltants de les 23.45 hores quan circulava per la Travessia Industrial en la confluència amb l'avinguda d'Europa, al polígon de la Carretera del Mig.

L'autobús urbà incendiat a l'Hospitalet de Llobregat

El conductor i una passatgera de l'autobús van poder sortir del vehicle pel seu propi peu, sense conseqüències, i no hi ha hagut ferits. Sis dotacions dels Bombers es van desplaçar al lloc i van poder donar per extingit el foc a les 01.17 hores.

En paral·lel, els Bombers de la Generalitat han treballat de matinada en diversos incendis urbans per contenidors cremats a Sabadell (4 serveis), l'Hospitalet de Llobregat (2), Figueres (2), Palafrugell (2), Badalona (1), Sitges (1) i Blanes (1).

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit