Albiach arriba a la seu dels comuns per seguir la nit electoral

La formació aspira a revalidar o millorar els vuit diputats obtinguts el 2021

12 de maig de 2024 a les 20:09h

La candidata de Comuns Sumar a presidenta de la Generalitat, Jéssica Albiach, ha arribat cap a les 19.50 hores d'aquest diumenge a la seu dels comuns a Barcelona per seguir la nit electoral.

Allà l'esperaven l'exalcaldessa de Barcelona i també coordinadora de la formació Ada Colau i el ministre de Cultura i portaveu de Sumar, Ernest Urtasun. Des dels despatxos de la seu, Albiach viurà l'escrutini amb la tercera líder dels comuns, Candela López, i també amb el seu cap de campanya, David Cid, i el portaveu de CatComú, Joan Mena. "Tenim la feina feta, estem tranquils i veurem què tal", ha dit Albiach a la seva arribada.

Els comuns aspiren a revalidar i si és possible millorar els resultats de l'any 2021, quan van obtenir 8 diputats al Parlament. Confien mantenir el que tenen a la circumscripció de Tarragona i si es compleixen els pronòstics més optimistes podrien aconseguir també un escó per Girona, que l'espai no va obtenir fa tres anys.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit