Diumenge, 26 de gener de 2025
És notícia

El 41è àlbum d’Astèrix i Obèlix, veurà la llum el 2025, també en català

Avatar photo
Serà el segon treball de guió de Fabrice Caro, i Didier Conrad continua a càrrec del dibuix

Els fans de les tires de còmic d’Astèrix i Obèlix estan d’enhorabona, i és que l’editorial Salvat, encarregada de la publicació de la sèrie “Astèrix el gal” a Espanya, ha anunciat que el pròxim 23 d’octubre de 2025, es publicarà el 41è volum, també en llengua catalana.

En una entrevista de Fabrice Caro i Didier Conrad, guionista i dibuixant d’aquest nou treball per a la web oficial d’Astèrix, el ninotaire admetia que “pel que a mi em respecta, aquesta aventura encara es troba lluny d’estar llesta. Estic a punt d’acabar el dibuix a llapis, i després començaré a entintar”.

Així doncs, tot i que molts aspectes de l’acabat final encara es troben en procés de creació, igual que el títol, que encara no ha estat desvelat, la publicació d’una làmina amb nou vinyetes en les quals es veuen als mítics protagonistes en una nova aventura que els obligarà a sortir de nou de viatge, ha causat un gran rebombori.

Asterix Obelix

Aquest 2024, ha estat el 65 aniversari de l’Astèrix i Obèlix, i ha coincidit amb la publicació del volum 40 de la sèrie. A més, també s’ha conegut que es farà una sèrie per a Netflix, creada per Alain Chabat, i s’ha volgut recordar, es desconeix si per algun motiu de la trama, que la publicació d’aquesta nova aventura dels gals irreductibles, el proper 23 d’octubre de 2025, coincidirà amb el 60è aniversari de l’Ideafix, el gos que sempre va acompanyat d’Obèlix.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Esquiadors a Port Ainé després de la neu i nevades dels últims dies

Tancada l’alerta del Pla Neucat per l’episodi de nevades dels últims dies

Notícia següent
El cap de Govern, Xavier Espot, i el delegat del govern d’Espanya a Catalunya, Carlos Prieto

Andorra i Espanya crearan un grup de treball sobre qüestions migratòries

Notícies relacionades