Matí de dissabte complicat a la xarxa viària catalana amb l’AP-7, que acumula fins a 30 quilòmetres de retencions en diversos trams al Penedès, els Vallesos i el Baix Ebre.
Destaquen els 12,5 quilòmetres de circulació lenta entre Sant Cugat del Vallès i Castellví de Rosanes –en sentit Tarragona-, els 10 quilòmetres d’aturades entre Mollet del Vallès i la Roca del Vallès –en direcció Girona-, o els 4 quilòmetres de cua entre Gelida i Subirats.
En paral·lel, un camió avariat que perd gasoil a l’altura de l’Hospitalet de l’Infant ha tallat una estona un carril de l’AP-7 i provoca uns 5 quilòmetres de congestió en sentit sud. La C-32 al Maresme és una altra via amb retencions amb uns 7,5 quilòmetres d’aturades entre Vilassar de Dalt i Argentona.
D’altra banda, també hi ha dos quilòmetres d’aturades a la C-60 a Argentona i dos quilòmetres més a la B-20 a Tiana. Igualment, un accident ha tallat un carril a l’inici de la ronda Litoral/B-10 en sentit Llobregat i ha provocat retencions des de Sant Coloma de Gramenet i també uns 4 quilòmetres de cua a la C-58, d’entrada a Barcelona.
El Servei Català de Trànsit (SCT) calcula que uns 490.000 vehicles sortiran de l’àrea metropolitana de Barcelona en aquest primer cap de setmana de juliol, entre el divendres a les 15.00 hores i aquest dissabte a les 15.00 hores.
🔴 Els trams de retencions per mobilitat #capdesetmana a l’autopista AP-7 són ara:
➡ 10 km entre Mollet i la Roca del Vallès en sentit nord
➡ 12,5 km de Sant Cugat del Vallès a Castellví de Rosanes en sentit sud
➡ 4 km de Gelida a Subirats en sentit sud#SCT pic.twitter.com/LCgaKanpPm— Trànsit (@transit) July 6, 2024