VÍDEO: Una jove plora en gastar-se 200 euros en gasolina: 'no està ni ple'

10 de juliol de 2022 a les 14:19h
Si llora por el precio de la gasolina - Ya veréis el día que empiece a trabajar y le paguen una mierda de sueldo. - Y la llorera que tendra el día qu

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

En els últims dies el preu de la gasolina es troba baixant de preu, però encara així, res té a veure el que costa actualment repostar amb el que costava fa uns mesos.

En data d'avui diumenge 10 de juliol la gasolina està amb un preu de 2,078 euros/litre, mentre que el dièsel està a 2,027 euros/litre.

De totes maneres el preu de la gasolina està prohibitiu per a algunes butxaques, com és el cas d'una jove que per a anar de vacances va haver de repostar gasolina.

"Són els meus estalvis i això és més car que la seva puta mare", ha manifestat sense poder contenir el plor ni la indignació.

La jove, en un vídeo pujat a una xarxa social per la seva parella, confessa que, amb l'alt preu del combustible, "no em trauré el carnet en la meva vida. Per a què vull cotxe? Si això és més car que jo què sé. Em surt més barat anar amb tren o en bus".

"Si això és barat, el car, què és? Dos-cents euros omplir i ni tan sols està ple", conclou amb ràbia.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit