Dijous, 15 de maig de 2025
脡s not铆cia

Utilitza la targeta de la seva exparella per apuntar-se a una web de contactes

Avatar photo

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 65 anys com a presumpta autora d’un delicte de furt i d’estafa per treure diners d’un caixer i abonar l’alta d’una web de contactes amb la targeta d’una exparella.

Segons ha informat la Prefectura Superior de Balears en una nota de premsa, l’arrestada suposadament va sostreure una targeta banc脿ria en el domicili de la seva exparella, on vivia, i la va usar per a efectuar dos reintegraments en caixer i abonar l’alta en una p脿gina web de contactes de parella.

Els fets van oc贸rrer el passat 7 de desembre, quan un home va interposar una den煤ncia comunicant la sostracci贸 de la seva targeta banc脿ria amb la qual s’havien efectuat tres operacions fraudulentes, dues d’elles en un caixer per import de 1.100 euros. La tercera operaci贸 va consistir en l’abonament en una p脿gina web de contactes per a trobar parella.

La v铆ctima sospitava que la suposada autora podria ser una dona que vivia en el seu domicili i amb la qual havia mantingut una relaci贸.

El grup de recerca de la comissaria de districte Centre de la Policia Nacional es va fer c脿rrec de la recerca i va obtenir proves i evid猫ncies que assenyalaven a la dona, per la qual cosa aquest dimarts la van arrestar com a presumpta autora d’un delicte de furt i estafa.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿. Els camps necessaris estan marcats amb *

Not铆cia anterior

A pres贸 l’acusat de maltractar la dona i abusar de la filla a l’Urgell

Not铆cia seg眉ent

El transport p煤blic a l’脿rea de Barcelona mant茅 les tarifes el 2022

Not铆cies relacionades