A partir d’aquest dimecres, 24 d’agost, els viatgers recurrents de Renfe en Rodalies i Mitjana distància Convencional ja poden adquirir el nou abonament gratuït per a poder viatjar en aquests trens des de l’1 de setembre i fins a final d’any.
El problema ha vingut quan moltes persones s’han disposat a treure de bon matí aquest abonament i s’han trobat amb moltes dificultats i amb molts dubtes sobre com funciona aquest descompte.
Veient les grans dificultats per poder treure l’abonament, els usuaris no han perdut ni un moment i han decidit queixar-se a través de les xarxes socials de la mala gestió i la falta d’informació per aconseguir els abonaments.
Molts acusen RENFE de la pèssima planificació d’uns descomptes tan anunciats (especialment per les xarxes), però dels que es coneix molt poca informació al respecte. Fins i tot, alguns usuaris han acusat l’empresa de fer l’obtenció dels abonaments difícil per tal que moltes persones no puguin arribar a realitzar amb èxit tota la gestió.
Algunes de les opinions i comentaris que més s’estan veient a les xarxes socials, especialment a la plataforma de Twitter, són com els següents:
“Estic fins als collons del puto abonament de renfe gratuït, m’he llegit 40 pàgines diferents i en cap et diu on pollas es compra, això és pitjor que la pàgina de l’agència tributària”.
“No podeu facilitar les coses? Amb la vostra merda de pàgina web que ningú s’assabenta per a comprar un abonament”.
A més a més, és impossible contactar per telèfon amb cap agent per obtenir informació de com es fa.