Truca al 112 i amenaça de posar una bomba al CAP si no li donen el passaport COVID

31 de gener de 2022 a les 07:51h

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 37 anys per trucar al telèfon d'emergències 112 i amenaçar amb anar a un centre de salut armat amb un ganivet i col·locar una bomba si no li facilitaven el passaport Covid, a València.

Els fets van succeir la setmana passada, quan el servei d'emergències 112 va rebre tres trucades en dos dies diferents per part de l'arrestat, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

Arran d'aquestes crides i després de donar diverses batudes per la zona, els investigadors van començar les perquisicions per a localitzar a la persona que estava darrere d'aquestes crides i amenaces.

Finalment, els agents han localitzat i detingut en el barri de Patraix al presumpte autor dels fets, un home acusat dels delictes de desordres públics i amenaces greus. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit