Mor un nen de 5 anys ofegat amb un globus

12 de juliol de 2022 a les 17:17h

Un nen de 5 anys ha mort després d'intoxicar-se amb l'heli d'un globus.

Karlton, nen de Newcastle (Regne Unit), era un apassionat dels dinosaures. La mare del nen, va voler donar-li un obsequi pel seu bon comportament a una excursió amb la família al Parc d'Atraccions de Newcastle. L'obsequi en qüestió va ser un globus d'heli d'un dinosaure que mesurava el mateix que el nen.

Un cop arribar a casa, Lisa, la seva mare, va deixar al seu petit jugant amb el globus mentre passava temps amb els altres fills adolescents. Al cap d'una estona, Lisa va anar a veure com estava Karlton i és quan va adonar-se de la tragèdia. El nen estava atrapat dins del dinosaure.

Els altres familiars van aconseguir trucar a emergències i el nen va romandre 6 dies a urgències. En aquells 6 dies, la mare va tractar de cuidar d'ell, però el petit va patir convulsions i ja no va poder sobreviure.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit