Les restriccions per sequera es mantindran, com a mínim, fins a mitjan abril

Tot i les millores dels estats dels pantans i embassaments de les conques internes, la comissió no es reunirà fins a mitjan mes que ve

25 de març de 2025 a les 17:59h

Sense novetats en les mesures de contenció per la sequera. La consellera de Territori i portaveu del Govern, Sílvia Paneque, ha explicat aquest dimarts que la comissió interdepartamental que avalua la situació hídrica i les restriccions per la sequera no es tornarà a reunir “fins a mitjan abril”.

Així, com a mínim fins que passi aquesta nova trobada, les mesures establertes serà complicat que es modifiquin. Paneque, que ha insistit que “encara s’està en situació de sequera tot i la millora de la situació”, ha recordat que quan s’han de prendre decisions sobre les restriccions han de poder “mantenir-se en el temps”, i per tant han d’estar ben avaluades i estar ben sustentades.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit