Dissabte, 8 de febrer de 2025
És notícia

Rescaten dos tripulants d’una llanxa que ha embarrancat a una platja catalana

Avatar photo

Els Bombers i Salvament Marítim han rescatat aquest dimarts els dos tripulants d’una llanxa motora que ha embarrancat a la punta Falconera de Roses (Alt Empordà). Els fets han tingut lloc poc després de dos quarts d’una de la tarda.

La llanxa, una Zodiac inflable, ha picat contra les roques quan es dirigia cap al Cap de Creus i s’ha rebentat. Els dos ocupants han pogut sortir-ne il·lesos i s’han enfilat a les roques, des d’on han esperat els equips de rescat. Els Bombers han activat tres dotacions per traslladar-los fins al moll.

Salvament Marítim, per la seva banda, ha remolcat l’embarcació -que ha quedat del tot destrossada- fins al port de Roses. No hi ha hagut cap vessament de combustible.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Govern vol implementar espais específics per a autocaravanes

Notícia següent

Una infidelitat fatal: L’amputen un dit i rep múltiples ferides per arma blanca

Notícies relacionades