Diumenge, 20 d'abril de 2025
És notícia

Quarantena per la migració de milions de crancs vermells

Avatar photo

Milions de cranc vermells gegants estan fent el seu viatge anual de migració en direcció a la mar en la superfície situada enfront de la costa d’Austràlia Occidental a l’Illa Christmas (en l’Oceà Índic). El nivell d’aquest fenomen no es dóna en altres llocs del món i per això fa tan especial aquest succés.

“Les carreteres han estat un formiguer de crancs vermells. Han provocat embussos […] i la gent ha hagut de sortir dels seus cotxes i treure’ls de la calçada”, ha explicat el director de recursos naturals del Parc Nacional de l’Illa Christmas.

La població que viu a l’illa reconeix la importància d’aquests crustacis per l’ecosistema, economia i turisme de la zona. Però això no significa que algunes persones no s’hagin espantat amb la migració, trobant-se envoltades totalment per milions de crancs vermells. I molts veïns han fet una quarentena per la gran quantitat d’aquests animals, no es podia ni caminar.

Cal recordar que aquest crustaci està protegit per la legislació actual australiana i que, per tant, no es poden tractar d’una manera que no sigui l’adequada.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’hostaleria s’adapta a les mesures Covid per procurar salvar la temporada

Notícia següent

Deu nous casos positius per Covid ingressen a l’hospital

Notícies relacionades