Mor un treballador en precipitar-se al buit des d’una sisena planta

06 d'abril de 2022 a les 08:39h

Un treballador de 54 anys ha mort en caure des d’una bastida d’unes obres situades al passeig S’Abanell de Blanes. Segons informen els Mossos d’Esquadra, els serveis d’emergències han rebut l’avís cap a la una de la tarda de dimarts.

El treballador s’ha precipitat al buit des d’una sisena planta. Fins al lloc s’hi ha traslladat patrulles de Seguretat Ciutadana i d’Investigació de la comissaria de Blanes i diverses dotacions dels Bombers de la Generalitat i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Tot i els esforços, els sanitaris no han pogut fer res per salvar-li la vida.

Els Mossos han posat els fets en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Blanes i del Departament d’Empresa i Treball d’acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit