Misako operarà amb Amazon

Avatar photo

Misako, la marca barcelonina especialitzada en bosses, complements i articles de viatge, renova la seva imatge per primer cop des de 1998. Després d’un any marcat per les restriccions de la pandèmia en el sector del retail, l’empresa amb base a la capital catalana ha decidit transformar la seva identitat donant-li un toc més modern, íntim i, sobretot, mediterrani. A més, l’auge del comerç en línia ha fet que, al costat de la renovació de la signatura, facin una “forta aposta” per les vendes digitals en importants plataformes.

L’empresa de moda s’ha exposat a un “canvi de 360 ​​graus” per transformar la seva essència i “reflectir-la en totes les botigues físiques”. Segons Cristian García, el director adjunt de Misako, tot i la força de l’e-commerce “els establiments no desapareixeran mai” i els considera “imprescindibles” per a la companyia.

“L’esclat de la pandèmia ens va deixar a tots en estat de xoc d’un dia per l’altre”, explica a Metròpoli Carla Valls, la directora de comunicació de Misako. Com tots els comerços, la signatura de complements es va veure obligada a abaixar la persiana de tots els seus locals i “no hi va haver més opció que adaptar-se”, afegeix Valls.

Arran de la paralització de l’activitat comercial, a l’empresa barcelonina van decidir impulsar la seva “nova imatge”. Aquest projecte, que suposa una renovació total, es va poder iniciar perquè “el negoci va afrontar la crisi sense cap deute vigent”. Per això, van pensar que la complicada situació podia esdevenir una “oportunitat” per “tornar amb més forces a l’mercat habitual”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La VallèsBot celebra la 4a edició el 25 de maig amb una jornada centrada en la gent gran

Notícia següent

Dilluns comencen les obres de pavimentació al carrer Apodaca

Notícies relacionades