Mere, el supermercat low cost, arriba a Catalunya

17 de maig de 2021 a les 11:12h

Mere, el supermercat low cost, aterra a Barcelona. El negoci pertany al holding Torgservis i els seus comerços ofereixen els productes un 10% o 20% més barats que la seva competència directa. A Espanya ha obert botigues a Madrid, València i Gandia i a la Ciutat Comtal està previst que obri "molt aviat".

Una de les particularitats de Mere és que en els seus establiments no disposen de prestatgeries ni compten amb dependents. Els articles es comercialitzen en palets o estan repartits en caixes.

La cadena low cost busca sempre espais d'entre 800 i 1.200 metres quadrats de superfície i estableix un horari comercial ampli tots els dies de la setmana.

Tal com expliquen des de la companyia russa, Mere té previst obrir supermercats a totes les ciutats importants d'Espanya i establir relacions sòlides amb proveïdors nacionals i de tot Europa.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit