El jutjat de Vic ha ordenat llibertat provisional per al detingut de 51 anys que presumptament va matar el seu pare de 84 anys a Torelló. La causa estaria oberta per homicidi dolós, detenció il·legal, violència domèstica i lesions, però, segons informa el TSJC, encara estan pendents de l’autòpsia i de diversos informes.
El jutge també ha ordenat com a mesures cautelars la retirada del passaport, la prohibició de sortir del territori i l’obligació de presentar-se tres cops a la setmana als jutjats. Els Mossos el van detenir el passat dissabte arran d’una investigació per la mort del seu pare. La víctima va ingressar el 20 d’octubre a l’hospital de Vic amb unes lesions amb “indicis de criminalitat” i va acabar morint.
Els serveis mèdics del centre van avisar els Mossos i, immediatament, es va obrir una investigació que va concloure amb la detenció del fill. Segons les primeres informacions, l’ancià presentava diversos cops i contusions. L’arrestat va passar a disposició judicial aquest dimarts s Vic.