Amb l'arribada de l'estiu, gran part dels catalans busquen alguns dels destins més econòmics per fugir de la rutina. Normalment, els països com França, Itàlia o Portugal són els més barats, però en aquesta ocasió el podi l'ocupen tres ciutats del nord d'Àfrica. La relació entre els dos països és evident, ja que tan sols estem separats per 14 quilòmetres, per la qual cosa Ryanair ofereix vols per menys de 20 euros a ciutats com Marrakech, Fez o Nador.
Durant el mes d'agost, les tres ciutats marroquines són les més barates per viatjar des de Catalunya, en un viatge on es podrà gaudir d'una combinació perfecta d'història, tradició, naturalesa i tranquil·litat. Per aquest motiu, les places als avions ja s'han començat a esgotar a causa del preu i les grans oportunitats que ofereixen aquestes ciutats.
Els catalans poden viatjar a Marrakech, Fez o Nador per menys de 20 euros
Marrakech destaca a l'estiu per la seva energia i per una oferta d'apartaments turístics tipus riads amb piscina. A més, l'animació de la Plaza Jemaa el-Fna al vespre o les visites pel Jardí Majorelle o el Palau de la Bahia la converteixen en un dels destins més atractius. D'altra banda, Fez és una de les ciutats declarades Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO gràcies a la seva medina medieval. Tot i això, la tradició és un dels màxims reclams de la ciutat de l'interior del país, ja que els seus residents han crescut entre generacions d'artesans. Finalment, la localitat costanera de Nador és una de les joies del nord d'Àfrica gràcies a les seves platges d'ensomni que ofereixen una experiència més local amb menys turistes. Igualment, la gastronomia basada en els productes locals, principalment provinents del mar, l'han convertit en una de les ciutats amb més encant del Marroc.
D'altra banda, des de l'Aeroport de Girona encara hi ha més opcions de baix cost com poden ser Malta o Zagreb. Totes dues ciutats destaquen pel seu patrimoni històric i una gran multitud d'activitats que ofereix viure a pocs metres del mar. Tot i això, a gairebé una setmana d'iniciar el mes d'agost molts dels seients més econòmics des dels aeroports catalans ja s'han esgotat. Igualment, les companyies aèries han reforçat l'oferta amb centenars de vols perquè els usuaris puguin gaudir d'algunes de les joies del Mediterrani a preus assequibles en un estiu amb xifres rècord quant a viatgers.