Divendres, 23 de maig de 2025
És notícia

La lluita del cantant Antonio Orozco, amb depressió i 127 kg de pes

Avatar photo
La mort de la mare del seu fill ha fet que el cantant català passi per una de les pitjors etapes de la seva vida
Antonio Orozco a El Hormiguero

El cantant Antonio Orozco acaba d’estrenar un documental a Amazon Prime, ‘El método Orozco’, on explica el canvi radical que ha fet a la seva vida en els últims anys, després de passar per una forta depressió per la mort de la mare del seu fill. També explica els problemes de salut que li van portar el seu sobrepès, arribant a pesar 127 kg, i quins han estat els canvis que ha fet per millorar en aquest aspecte.

Pesava 127 kg. La primera decisió que vaig prendre va ser parlar amb un metge. Em vaig asseure davant d’ell i em va dir: «amb l’edat que tens, el pes que tens, i com et trobes, et poden passar cinc coses, i cap de les cinc t’agradarà»”, explica el cantant nascut a l’Hospitalet.

En aquell moment, Orozco va decidir fer un gir radical a la seva vida, començant pel seu estil de vida i els seus hàbits alimentaris. El seu metge, Javier Tapias, explica al documental que l’artista va haver de superar també una forta depressió a causa de la mort de Susana, la mare del seu fill: “no es trobava bé i ell era conscient que necessitava un canvi substancial en el seu estil de vida”.

“Una via que havíem de cuidar molt al detall era la seva alimentació; una altra, l’exercici físic; i finalment, tancar el cercle mitjançant un seguiment psicològic”, explica Tapias. De fet, Antonio Orozco reconeix que anar a teràpia “és la millor decisió que he pres en la meva vida”.

“En una sessió, em va dir que jo tenia depressió. Jo no tinc consciència que això hagués estat així, però m’ho explica i llavors ho entenc. Quina pena no haver-hi anat abans”, reconeix. El seu terapeuta ho confirma: “Era algú que havia passat per coses molt complexes i no les havia tractat, i que sempre havia tirat endavant. Hi havia un estat de voluntat, de posar-ho tot en ordre i voler projectar-se d’una altra manera. Ell notava que era una cosa que necessitava fer”.

El cantant admet que ha fet canvis molt importants en el seu dia a dia i en la seva alimentació: “En un dia remot, com avui, hauria sopat, m’hagués aixecat a mitjanit amb ganes de menjar i m’hagués menjat qualsevol cosa amb sucre. Un dia normal. Ara, faig dejuni durant 17 hores i mitja”.

Antonio Orozco se’n va de gira aquest 2025

Una de les proves que demostra que el cantant ha aconseguit recuperar-se del cop que li va donar la mort de la seva exparella és que aquest 2025 ha tornat amb tota la seva força i ja té planejada una gira que el portarà a recórrer tot el territori espanyol, passant per ciutats com Mèrida, Màlaga, Logronyo, València, Almeria, Sevilla, Granada, Las Palmas, Santander…

A Catalunya, Antonio Orozco ja ha venut totes les entrades per al seu concert del 29 de novembre al Palau Sant Jordi de Barcelona, fet que ha motivat l’obertura d’una segona data, el dia 28 de novembre, per oferir un doble concert a la ciutat comtal.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’aeroport del Prat programa més de 1.000 vols al dia per Setmana Santa

Notícia següent

Aquests són els horaris dels supermercats de Tarragona per Setmana Santa

Notícies relacionades