Dissabte, 28 de juny de 2025
És notícia

Lluís Sánchez guanya la 3a edició d’Eufòria

Avatar photo
El lleidatà s’imposa com a guanyador en una final amb moltes sorpreses

Aquesta passada nit de divendres, Lluís Sánchez es va proclamar vencedor amb un 58% dels vots del concurs ‘Eufòria’ de TV3, en la seva tercera edició. El lleidetà va emocionar els espectadors amb una interpretació de la cançó Que boig el món, de Lax’n’Busto.

Un concursant molt prometedor i el favorit per a bona part del públic, Julien, ha quedat en tercera posició, mentre que Maria Subirats ha resultat segona. Respecte a les votacions, els presentadors van posar de manifest que van rebre 400.000 vots, marcant així un rècord de participació.

Vull fer l’actuació de la meua vida”, van ser les paraules de Lluís, emocionat, en el seu pas per la final. Tot just després, va tancar la darrera gala del programa amb la interpretació de Wrecking Ball, de Miley Cyrus.

En Lluís s’ha colmat de premis amb aquesta victòria: signarà un contracte discogràfic amb Musica Global, farà un viatge a Miami per conèixer els Universal Music Studios, actuarà a la pròxima edició del Share Festival i interpretarà la cançó de l’estiu de TV3.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Lluís Llach, nou president de l’ANC

Notícia següent

Agressió homòfoba a la Fira d’Abril: cinc joves detinguts

Notícies relacionades