Divendres, 30 de maig de 2025
És notícia

Li tira aigua bullint al seu marit per somiar amb una altra dona

Avatar photo

Li va llançar aigua bullint als genitals deixant-li cremades de segon grau

Una dona ha estat detinguda a Bolívia, després que el seu marit la denunciés davant la policia per agredir-li amb aigua bullent, ja que l’home havia somiat amb una altra dona.

“Va ser un ciutadà, d’aproximadament 48 anys, qui mentre descansava amb el seu cònjuge, en estat de somni, hauria manifestat continguts eròtics i d’intencions per a una altra dona. Això ha generat que la dona reaccioni de manera inadequada amb la utilització d’aigua bullida que ha estat abocada en tota la integritat corporal d’aquest subjecte” explicava Desimboltura.

La dona, detinguda per tirar aigua bullint al seu marit, li va deixar cremades de segon grau.

Així, la dona va llançar aigua bullint sobre gran part del cos del seu marit, incloent-hi els seus genitals, la qual cosa li va provocar lesions de consideració, amb cremades de segon grau, per les quals va reclamar garanties a les autoritats policials i una recerca contra ella.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Neix ‘La intempèrie’, una nova proposta de cinema a la fresca a Vilanova i la Geltrú

Notícia següent

Pep Andreu: “El Logis Montblanc serà un gran revulsiu per a Montblanc i la Conca”

Notícies relacionades