Lego anuncia l’obertura de la primera Flagship Store a Catalunya

Avui, el Grup LEGO ha anunciat que torna a confiar en Barcelona com a destí per a la seva pròxima Flagship Store a Europa i primera a Espanya, quecomençarà a funcionar previsiblement abans de la campanya de Nadal. L’anunci reafirma l’aposta pel mercat espanyol, on la companyia danesa ja compta amb 6 botigues certificades:dues a Barcelona, dues a Madrid, una a Saragossa i l’última obertura: Sevilla.

La futura Flagship Store de LEGO a Barcelona oferirà un nou i divertit punt de referència tant per a les famílies locals com pels entusiastes de LEGO de tot el món. D’aquesta manera, ElGrup LEGO torna a confiar en el mercat espanyol per oferir una nova experiència LEGO amb aquesta obertura, un mercat en el qual la marca va tancar 2020 amb una quota de mercat del 7,6% (més del 1,1% respecte l’any anterior) i un creixement interanual del 8,5% (una diferència de més de 5,6 milions d’euros) 1.

L’obertura crearà més de 10 llocs de treball a la ciutat. Per fer-ho possible, l’empresa iniciaràen uns dies la fase de captació de talent local per les vacants disponibles, que inclouen els perfils: Encarregat de Botiga, Assistent d’Encarregat de Botiga, Supervisor de Botiga i Col·laboradors de Venda a temps parcial i a jornada completa.

L’obertura de les botigues LEGO promou l’objectiu anual del grup d’arribar a més i més nens a tot el món cada any amb experiències didàctiques que milloren el desenvolupament creatiui l’aprenentatge dels nens a través del joc.

A més, l’arribada d’aquesta Flagship Store forma part dels plans de la companyia per a 2021,que inclouen l’obertura de 130 botigues LEGO a tot el món, després de finalitzar el 2020 amb un total de 678 botigues. Així mateix, el Grup LEGO anuncia aquesta nova obertura després de revelar els seus resultats de 2020, un any en el que les vendes al consumidor van créixer un 21% a nivell mundial en comparació amb 2019.

La Flagship Store, que serà un homenatge a la creativitat de la ciutat de Barcelona, oferirà alvisitant una completa experiència 100% LEGO amb una gran dosi d’innovació. Seguint elmodel de botigues insígnia de LEGO, la de Barcelona comptarà amb multitud de referències locals per emocionar a famílies i fans de LEGO. La botiga i el seu disseny estaran inspirats enemblemes de la ciutat que reflecteixen l’esperit creatiu dels valors del grup LEGO, com l’arquitectura, el modernisme, els mosaics o el trencadís.

A part de tenir l’assortiment més complet del catàleg de LEGO, amb més de 300 novetats quees llencen cada any, la Flagship Store de Barcelona inclourà experiències de joc innovadores per tal que els visitants interactuïn amb la peça LEGO de maneres creatives i divertides mai abans vistes a una botiga insígnia de LEGO a Europa.

Per poder gaudir de tots els avantatges de LEGO abans que ningú i estar al corrent dequalsevol novetat, la companyia ofereix als futurs visitants el programa d’afiliats VIP LEGO,que els permet acumular punts i accedir a experiències úniques i descomptes exclusius a botiga, així com poder estar informats de qualsevol novetat relacionada amb l’obertura de laFlagship Store. Per accedir a aquest programa es pot visitar la web https://www.lego.com/es-es/vip

El Grup LEGO revelarà pròximament nous detalls sobre la Flagship Store de LEGO a Barcelona, com la seva localització, el tipus d’experiències úniques 100% LEGO que albergarà en el seuinterior i la celebració de la seva inauguració.