Dilluns, 10 de febrer de 2025
És notícia

Junts tampoc votarà a favor del primer decret sobre els pressupostos prorrogats a Catalunya

Avatar photo
Els juntaires asseguren que no “treuran les castanyes del foc a un president que està desballestant Catalunya”
Jordi Turull durant una atenció als mitjans de comunicació a la 28a Fira de l'Oli d'Oliva Verge Extra de Catalunya a les Borges Blanques

El secretari general de Junts, Jordi Turull, ha avançat que el seu grup no votarà a favor del primer decret sobre els pressupostos prorrogats que el ple del Parlament sotmetrà a votació la setmana que ve.

“Ara hem de treure les castanyes del foc a un president que està desballestant nacionalment Catalunya i les seves institucions? Si hi ha un acord de legislatura, són els socis qui han de complir”, ha afegit en una entrevista a TV3. Segons Turull, al decret 11/24 de necessitats financeres en pròrroga pressupostària “hi falten moltíssimes coses”.

D’altra banda, ha instat el Govern a presentar uns pressupostos al Parlament tot i avisar que no hi votaran a favor “si corresponen al pacte d’investidura amb ERC i Comuns”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Mossos a Mollerussa

Detingut a Mollerussa després de ferir un jove amb arma blanca

Notícia següent
piscifactoria

Projecten una gran piscifactoria a la costa del Garraf que podrà produïr 1.500 tones de peix anuals

Notícies relacionades