La pel·lícula ‘Equipaje de mano’, del director català Jaume Collet-Serra, ha superat les 150 milions de visualitzacions a Netflix, segons dades publicades per la plataforma fins diumenge passat. El thriller té l’aeroport de Los Angeles com a escenari i tracta del xantatge que un passatger misteriós fa a un agent de seguretat perquè li deixi pujar una maleta sospitosa a un avió.
En cinc setmanes, el film ja ha sumat 156,5 milions d’espectadors i se situa com a cinquena més vista de la història a la plataforma. A més, té a l’abast el podi, ja que si registra un milió més de visionats en els pròxims dies superarà ‘The Adam Project’ i ‘Bird Box’. Les primeres quatre setmanes al catàleg va ser la pel·lícula més vista a Netflix arreu del món.
Protagonitzat per Taron Egerton, Sofia Carson i Jason Bateman, el llargmetratge va fer la millor arrencada a Netflix des de, com a mínim, el juny del 2023. Els tres primers dies d’ençà que es va incloure en el catàleg de l’empresa de continguts audiovisuals, el 13 de desembre, ja va aconseguir 42 milions d’espectadors. La setmana següent, la xifra es va disparar fins als 55,1 milions, el màxim setmanal de qualsevol pel·lícula a Netflix en set dies des que es faciliten dades setmana a setmana, el juny del 2023.
Les reproduccions van continuar la setmana de Nadal, amb 34,9 milions més. De fet, la trama transcorre, precisament, durant la vigília del 25 de desembre. Les dues primeres setmanes de gener, l’obra de Jaume Collet-Serra, afincat als EUA, ha acumulat 17,4 i 7,2 milions més. Durant el primer mes, ha estat el llargmetratge més vist arreu del món, mentre que l’última setmana ha caigut al tercer lloc, superada per la francobelga ‘Ad Vitam’ i pel film d’animació ‘Mascotes 2’.
En només cinc setmanes, ‘Equipaje de mano’ s’ha situat en cinquena posició del rànquing històric de films més vistos a Netflix. La comèdia d’acció ‘Red Notice’, del 2021, lidera el rànquing amb 230,9 milions de visualitzacions en els seus primers 91 dies. ‘Don’t look up’, (171,4 milions) ‘The Adam project’ (157,6 milions) i ‘Bird Box’ (157,4 milions) la segueixen. ‘La societat de la neu’, de Juan Antonio Bayona, es va quedar amb 98,5 milions en els primers tres mesos des de l’estrena, la tercera millor marca en la categoria de films de parla no anglesa.
La segona temporada d”El Juego del Calamar’ ja entra al podi històric de sèries
La producció de Jaume Collet-Serra ha coincidit amb l’estrena de la segona temporada d”El Juego del Calamar’, que continua liderant el rànquing mundial setmanal de sèries amb més de 26 milions de visualitzacions entre el 6 i el 12 de gener.
De fet, els nous capítols de la producció sud-coreana ja es col·loquen en tercer lloc en la llista de temporades de qualsevol sèrie més vistes de la història a Netflix, amb 152,5 milions de visualitzacions en només tres setmanes. Només es veu superada per la primera temporada del mateix thriller asiàtic, amb 265,2 milions els primers tres mesos al catàleg, i per la primera de ‘Wednesday’, amb 252,1 milions en el mateix període.