L’esquela que s’ha fet viral: "Us deixo que Sant Pere m'està reclamant”

Amb aquest comiat inusual, l’esquela del Manel ha arrasat a les xarxes socials fent-se viral

10 de març de 2024 a les 12:27h

La secció d’esqueles d’un diari potser no és la més llegida ni la més alegre, però a vegades ens deixa missatges ben curiosos. I és que darrere de cada persona hi ha una història i una vida.

Ahir dissabte 9 de març, es publicava l’esquela de Manuel Brañas González, un lector de la Vanguardia, que repassava la secció diàriament i ara ha deixat probablement uns dels comiats més originals i divertits que s'hagin pogut llegir.

Segurament en Manuel tenia l’esquela preparada per a quan arribés el seu dia i el missatge comença així: "Bé. Ha arribat el dia. Tenia per costum llegir les necrològiques -un esport com un altre qualsevol- fins avui, 9 de març, que apareix la meva".

"Conegut com 'el Vanguar', 'la Guineu de Sants' o 'el marquès', m'acomiado de tots vosaltres: Tere, Agus i Núria, Juan Manuel i Cristina, i les meves netes Laura, Raquel i Meritxell. Ah! I la Cuqui, la meva gosseta", segueix l’esquela.

"M'ho he passat genial. Reconec que a vegades m'ha agradat tocar-vos els collons, però he estat bona gent", segueix el text de l'esquela, “No vull oblidar-me del meu equip: el Barça. He gaudit de grans nits de futbol amb entrepà de bacó brutal i cervesa -que em perdoni el colesterol- però ara no deixa de donar-me disgustos xDDD", finalitza l’esquela d’en Manuel.

Amb aquest comiat inusual, l’esquela del Manel ha arrasat a les xarxes socials fent-se viral. “Quina sort ha tingut la teva família de tenir-te”, “Quina meravella’’ o “Quin crack!” són alguns dels missatges que han compartit els usuaris a través de la xarxa social X.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit