‘El Juego del Calamar’, l’estrena més exitosa de Netflix

Es converteix en la primera sèrie a superar els 100 milions de reproduccions durant el seu primer mes en la plataforma

El Juego del Calamar ja és la sèrie més exitosa de la història de Netflix en la seva estrena. Transcorreguts els primers 17 dies des del debut d’aquesta producció sud-coreana, l’obra ha calat a escala mundial i acumula més de 111 milions d’espectadors en quatre setmanes. El que suposa un rècord total per a la plataforma perquè és la primera sèrie de Netflix a superar els 100 milions de reproduccions durant el seu primer mes en la plataforma.

La sèrie és un fenomen de masses que no deixa de tenir nous adaptes dia rere dia. Segons dades de Netflix, més d’un 50% dels seus usuaris globals ha començat Squid Game, com és coneguda mundialment. La plataforma compta amb 209 milions de clients i la sèrie ha estat vista per 111 milions, per tant, concretament un 53% d’usuaris l’han començat.

Un dels factors que més sorprèn en l’àmbit mundial és el fet que El Juego del Calamar és una sèrie rodada a Corea del Sud i el seu llenguatge, per tant, és el coreà. Aquesta dada demostra de la gran internacionalització de Netflix amb els seus continguts.