Un nen de set anys ha estat copejat a la cara per una bengala durant un partit de futbol de la segona divisió de la lliga britànica. La policia està interrogant un noi de 17 anys després que el nen patís ferides lleus.
La bengala es va llançar cap a la multitud poc abans del mig temps en el joc entre Barnsley i Hull City a Oakwell Stadium. Es creu que va ser llançat per un fanàtic de Hull City i va colpejar el nen, un aficionat del mateix club, va dir la policia de South Yorkshire.
La policia de Humberside, que també està investigant, ha explicat que el nen va ser tractat al lloc i va tornar per veure la resta del partit. L’adolescent va ser interrogat per agents dissabte després de presentar-se a la comissaria de policia de Clough Road a Hull.