Una coneguda cadena de supermercats ha optat per iniciar una nova mesura per intentar no només fidelitzar clients, sinó desmarcar-se de la competència.
Aquesta és l’última iniciativa que ha volgut adoptar Caprabo, que en la seva estratègia global, pretenen oferir preus més competitius durant tot l’any, implicant una rebaixa de fins al 15% en el preu d’aproximadament 600 productes de marca pròpia.
L’objectiu d’aquesta acció és augmentar la capacitat d’estalvi dels consumidors en un moment de gran sensibilització econòmica, i a la vegada, posicionar-se adequadament com a opció en les preferències de consum de la població.
Els productes afectats per aquesta reducció de preu inclouen articles de diferents categories com ara alimentació, perfumeria, drogueria, begudes, làctics i congelats; tot i que aproximadament el 60% d’aquests seran aliments.
Aquesta mesura de rebaixa de preus, que forma part de la campanya “Preus Més Baixos”, estarà disponible fins al mes de maig en els més de 300 supermercats de la cadena repartits per les quatre províncies de Catalunya. A més, els clients també podran beneficiar-se de les mateixes ofertes a través del servei en línia Capraboacasa.