Coca-Cola presenta la nova beguda que arribarà a Catalunya i "ajudarà a reduir la fatiga"

L'empresa estatunidenca considera que aquesta nova creació podria generar un creixement del 24% en la categoria en els pròxims tres anys

26 de setembre de 2025 a les 11:05h
Foto de Getty Images

Coca-Cola ha presentat la seva última creació i ha escollit Espanya per convertir-se en el primer país d'Europa que l'oferirà als seus clients. Des de l'empresa líder en refrescs estimen que aquest nou producte arriba en un moment òptim al territori nacional i consideren que podria generar un creixement del 24% en els pròxims tres anys

Bodyarmor Lyte competirà amb altres marques reconegudes com Aquarius o Powerade en tractar-se d'una beguda ideal per la hidratació diària i baixa en calories. Tal com ha informat el portal Forbes, la nova creació de Coca-Cola està realitzada a base de carbohidrats i electròlits que milloren l'absorció d'aigua i de vitamina B6. A més, des de la companyia han informat que és un producte ideal per "quan o has donat tot o quan tens fatiga i necessites tornar al teu ritme". 

Bodyarmor Lyte es podria convertir en una competència ferotge per Aquarius i Powerade

Encara que la nova beguda estava present a altres mercats com Mèxic, Perú o Costa Rica, Espanya serà la primera zona d'Europa en gaudir de Bodyarmor Lyte. Per aconseguir estabilitzar-se al mercat nacional, Coca-Cola ha decidit enviar l'última creació amb els gusts de coco-llimona, citrus i síndria. A més, l'anunci d'aquesta gran notícia pels consumidors s'ha produït a Brussel·les amb motiu del 25è aniversari del centre d'I+D de la companyia. 

D'aquesta forma, Coca-Cola es consolida com una de les marques més importants al món de les begudes d'hidratació avançada amb Aquarius, Powerade i la nova Bodyarmor Lyte. Tot i això, encara falta conèixer les primeres opinions dels consumidors sobre aquesta última creació on l'empresa estatunidenca ha dipositat gran part de les seves esperances per als pròxims anys. Aquesta nova beguda d'hidratació diària i baixa en calories ja estaria disponible en alguns supermercats i establiments i progressivament arribarà totes les zones del país on es podria convertir en el producte més estimat pels esportistes.