VÍDEO: Una avaria en un tren deixa tirats de matinada a 960 passatgers més de 3 hores

Avatar photo

En el trajecte Barcelona-Madrid, per una fallada tècnica el tren s'ha quedat sense subministrament elèctric i s'ha detingut

Una avaria en un tren de Ouigo ha deixat tirats la nit d’aquest dilluns a 960 passatgers durant més de tres hores entre les localitats d’Alhama de Aragón i Ariza, a Saragossa, en el trajecte Barcelona-Madrid.

Ouigo ha confirmat al voltant de les 23.00 hores que s’ha produït una fallada tècnica que ha deixat sense subministrament elèctric al tren, que comptava amb una unitat múltiple de dos trens.

“Per una fallada tècnica el tren s’ha quedat sense subministrament elèctric i s’ha detingut. Estem fent tot el possible per a realitzar el transbord i arribar com més aviat millor al destí. Sentim els inconvenients que aquesta situació pugui ocasionar”, ha assenyalat Ouigo en el seu compte de Twitter.

Al voltant de les 2.00 hores, el tren ha començat a retrocedir fins a l’estació de Calataiud, després que els tècnics de Ouigo hagin intentant reparar la averia ‘in-situ’, sense èxit, segons un comunicat de la companyia al qual ha tingut accés Europa Press.

Des d’allí, la companyia ha dividit la unitat múltiple i ha noliejat la unitat de tren no avariada amb destinació a Madrid-Porta d’Atocha. Al seu torn, un altre tren de Ouigo ha sortit des de Barcelona amb destinació a Calataiud, on es preveu que arribi a les 5.00 hores per a realitzar el transbord dels passatgers que anaven en la unitat avariada.

“Seguint tots els protocols de seguretat, des de Ouigo s’està treballat mà a mà amb ADIF, Protecció Civil i els serveis d’emergències per a fer un transvasament dels passatgers a un altre tren de Ouigo, el més ràpid possible i poder arribar a l’estació de destinació”, ha assegurat la companyia en un comunicat.

En xarxes socials molts viatgers han compartit vídeos de l’incident i han denunciat que han estat aturats durant hores. En les imatges es pot observar a alguns usuaris de Ouigo ballant i cantant per a fer més amena l’espera fins que es realitzi l’evacuació.

Ouigo ha detallat que compensaran als viatgers amb el reemborsament total dels bitllets, a més d’una compensació extra del 200 per cent del valor d’aquests.

De moment, es desconeixen els motius pels quals ha ocorregut aquest incident i la companyia ha anunciat una recerca per a esclarir l’ocorregut.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El govern dialoga amb els joves per acostar-los un possible amb la Unió Europea

Notícia següent

La Festa Major de la Pobla s’endinsa en la setmana dels espectacles

Notícies relacionades