L'Agència Catalana de Turisme ofereix onze beques en formació de màrqueting turístic arreu d'Europa

Els joves agraïts iniciaran les beques el gener del 2026 i seran d'un any prorrogables amb un any més

01 d'agost de 2025 a les 10:56h
Actualitzat: 01 d'agost de 2025 a les 10:56h

L’Agència Catalana de Turisme (ACT) del Departament d’Empresa i Treball obre la vint-i-vuitena convocatòria de les beques en formació de màrqueting turístic per incorporar joves als centres de promoció turística que l’ACT té a l’exterior. Enguany, s’ofereixen onze places a cobrir a les oficines de Brussel·les, Estocolm, Londres, Nova York, Madrid, Frankfurt, París i Milà.

El programa té com a finalitat formar nous perfils en l’àmbit del sector turístic català i oferir-los una experiència pràctica que els serveixi per impulsar la seva trajectòria professional. Durant l’estada, les persones becades desenvoluparan tasques vinculades a l’organització i participació d’esdeveniments, investigació de mercats, redacció de continguts i gestió de clients, entre d’altres.

Per accedir a aquestes beques cal, com a requisits principals, una titulació universitària; dos anys d’empadronament a Catalunya en els darrers cinc anys; el certificat de nivell de suficiència de català (nivell C1 o equivalent); un alt nivell oral i escrit de l'idioma oficial del país de destinació; i tenir un màxim de 30 anys.

El període de sol·licitud de les Beques ACT finalitzarà el 15 de setembre i la resolució es publicarà durant el mes de novembre. Les persones seleccionades s’incorporaran als centres el gener de 2026. La durada de les beques és d’un any amb possibilitat de prorrogar-les, en la majoria dels casos, dotze mesos més.

Des de la primera edició del programa formatiu, l’any 1997, més de 228 joves titulats universitaris han contribuït a la projecció de Catalunya com a destinació, alhora que han adquirit experiència per impulsar la seva trajectòria en el sector turístic.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit