Dilluns, 2 de desembre de 2024
És notícia

Acusen la catalana Dulceida de “fer caixa” amb la seva filla en el seu primer dia de vida

Avatar photo
La badalonina ha provocat una enorme polèmica amb el naixement de l’Aria: “El més distòpic que he vist en molt de temps”
Dulceida i Alba Paul amb la seva filla Aria

Alba Domènech Pascual, coneguda popularment com a Dulceida, ha donat a llum a la seva primera filla, Aria. Ella i la seva parella, Alba Paúl Ferrer, han donat la benvinguda a la petita amb una publicació a les seves xarxes socials que inclou diverses fotografies i un missatge: “L’amor de les nostres vides ja és aquí. Aria Paúl Domènech, 15 d’octubre, 18:20 h. Ni en els nostres millors somnis, estem al·lucinant i explotant d’amor”.

En les imatges publicades a les xarxes s’observa la parella abraçant i petonejant la petita i entre elles dues, amb nombroses mostres d’afecte i una alegria i felicitat que es trasllada a l’altre costat de la pantalla, on milers de persones, seguidors de les dues influencers, han aprofitat per a felicitar-les i desitjar-les un feliç futur.

Entre aquests missatges, però, hi ha diverses crítiques que no han passat desapercebudes i que tenen a veure amb una de les imatges que Dulceida ha publicat, on apareix ella, la petita Aria i una barra de fuet de Casa Tarradellas.

Dulceida amb la seva filla Aria i una barra de fuet de Casa Tarradellas

La poca naturalitat de la foto, la col·locació del producte i la visibilitat de l’etiqueta han posat sobre la taula la possibilitat que Dulceida hagi monetitzat el naixement de la seva filla amb una col·laboració amb l’empresa catalana, és a dir, hagi guanyat diners fent una promoció durant les primeres hores de vida de l’Aria.

El fet que el compte de Casa Tarradellas hagi republicat la imatge només confirmaria aquestes sospites i desenes d’usuaris han carregat contra la influencer per utilitzar un moment tan important i íntim de la seva vida per fer caixa. I no només això, sinó que a més faci servir un nadó que acaba de néixer per fer-ho.

No hi ha hagut confirmació oficial que realment es tracti d’una campanya publicitària i que Dulceida hagi cobrat diners o alguna mena de contraprestació per fer-la, però les pistes ja han posat el dubte sobre la taula.

Alguns dels comentaris que es poden llegir a Instagram o a ‘X’ sobre els fets:

  • “La seva primera col·laboració pagada en el seu primer dia de vida”.
  • “Haurien de restringir als influencers de tenir fills”.
  • “Això és el més distòpic que he vist en molt de temps. Està per tancar-la”.
  • “No m’ho puc creure, quina vergonya”.
  • “Més patètic no pot ser… serà que no té pasta… Deplorable”.
  • “Lo del fuet, que cutre”.
  • “S’ha de fer caixa des del primer dia”.
  • “Mare meva, lo del fuet és surrealista”.
  • “La nena no té ni una setmana i ja l’utilitzes per fer publicitat de Casa Tarradellas”.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Reus Transport afegirà 8 autobusos per cobrir els centres de treball als polígons

Notícia següent
montserrat volta ciclista catalunya

La Volta a Catalunya tindrà un final a Montserrat 30 anys després

Notícies relacionades