Alba Domènech Pascual, coneguda popularment com a Dulceida, ha donat a llum a la seva primera filla, Aria. Ella i la seva parella, Alba Paúl Ferrer, han donat la benvinguda a la petita amb una publicació a les seves xarxes socials que inclou diverses fotografies i un missatge: “L’amor de les nostres vides ja és aquí. Aria Paúl Domènech, 15 d’octubre, 18:20 h. Ni en els nostres millors somnis, estem al·lucinant i explotant d’amor”.
En les imatges publicades a les xarxes s’observa la parella abraçant i petonejant la petita i entre elles dues, amb nombroses mostres d’afecte i una alegria i felicitat que es trasllada a l’altre costat de la pantalla, on milers de persones, seguidors de les dues influencers, han aprofitat per a felicitar-les i desitjar-les un feliç futur.
Entre aquests missatges, però, hi ha diverses crítiques que no han passat desapercebudes i que tenen a veure amb una de les imatges que Dulceida ha publicat, on apareix ella, la petita Aria i una barra de fuet de Casa Tarradellas.
La poca naturalitat de la foto, la col·locació del producte i la visibilitat de l’etiqueta han posat sobre la taula la possibilitat que Dulceida hagi monetitzat el naixement de la seva filla amb una col·laboració amb l’empresa catalana, és a dir, hagi guanyat diners fent una promoció durant les primeres hores de vida de l’Aria.
El fet que el compte de Casa Tarradellas hagi republicat la imatge només confirmaria aquestes sospites i desenes d’usuaris han carregat contra la influencer per utilitzar un moment tan important i íntim de la seva vida per fer caixa. I no només això, sinó que a més faci servir un nadó que acaba de néixer per fer-ho.
No hi ha hagut confirmació oficial que realment es tracti d’una campanya publicitària i que Dulceida hagi cobrat diners o alguna mena de contraprestació per fer-la, però les pistes ja han posat el dubte sobre la taula.
Alguns dels comentaris que es poden llegir a Instagram o a ‘X’ sobre els fets:
- “La seva primera col·laboració pagada en el seu primer dia de vida”.
- “Haurien de restringir als influencers de tenir fills”.
- “Això és el més distòpic que he vist en molt de temps. Està per tancar-la”.
- “No m’ho puc creure, quina vergonya”.
- “Més patètic no pot ser… serà que no té pasta… Deplorable”.
- “Lo del fuet, que cutre”.
- “S’ha de fer caixa des del primer dia”.
- “Mare meva, lo del fuet és surrealista”.
- “La nena no té ni una setmana i ja l’utilitzes per fer publicitat de Casa Tarradellas”.