Diumenge, 27 d'abril de 2025
És notícia

Abel García, nou secretari general d’Esports de la Generalitat

Avatar photo
El fins ara regidor a Berga i assessor d’esports de la Diputació de Barcelona s’incorpora a l’equip de Berni Álvarez

El fins ara assessor d’esports de la Diputació de Barcelona i regidor del PSC a Berga, Abel García, serà el nou secretari general d’Esports de la Generalitat. Tal com ha avançat ‘El Periódico’ i ha confirmat l’Agència Catalana de Notícies (ACN), García s’incorporarà a l’equip del departament del conseller Berni Álvarez.

Nascut a Berga el 1977 i graduat en Història a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Abel García ha ocupat diferents càrrecs al Consell Comarcal del Berguedà i als ajuntaments de la Pobla de Lillet i Berga. Té una llarga trajectòria dins del partit i se l’ha vist sovint fent esport amb el primer secretari del PSC i ara president de la Generalitat, Salvador Illa.

García substituirà la republicana Anna Caula en el mateix càrrec que ocupava ella. D’altra banda, Carmen Bastida serà la nova directora general de la conselleria. Fins ara exercia de gerent a l’Ajuntament de Premià de Mar.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Junts obre la porta a la “presència” de Puigdemont en el seu Congrés a Calella aquest octubre

Notícia següent

Mor un jove de 20 anys en sortir-se de la via a l’N-340

Notícies relacionades