La Festa Major Alternativa de Manresa engega una campanya de micromecenatge

Amb les aportacions dels mecenes busquen millorar l'estètica i la qualitat gastronòmica

Coincidint amb el 30è aniversari de la Festa Major Alternativa de Manresa, els impulsors del projecte han arrencat una campanya de micromecenatge amb l’objectiu “d’enriquir la infraestructura del projecte” i “avançar cap a un model cultural propi”, expliquen en un comunicat.

Les aportacions, d’entre 12 i 100 euros, es podran fer durant 40 dies al web Verkami. Els diners permetran millorar la solvència econòmica i fer millores a la festa. Així, segons avancen, es destinaran principalment a la Terrasseta, amb l’objectiu de fer-hi una nova cuina que permeti oferir una millor qualitat gastronòmica. També preveuen millorar la decoració d’aquesta i crear un nou logo.

Des de l’Alternativa de Manresa diuen que amb aquesta campanya de micromecenatge busquen “reforçar el projecte apropant-lo a més gent per créixer com a model cultural referent i oferir encara més cultura carregada de valors i transformació social”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Els desnonaments a comarques gironines tornen a creixer a nivells prepandèmia

Notícia següent

L’Ajuntament de Vilanova coordina la vacunació de Covid-19 de persones sense llar

Notícies relacionades