Dissabte, 20 d'abril de 2024
És notícia

Manresa Turisme presenta l’oferta vinculada al Camí Ignasià

Avatar photo

Manresa va estar seleccionada entre més de vuitanta candidatures i les propostes presentades van despertar l’interès dels assistents

Manresa Turisme va presentar la setmana passada la seva oferta turística com a destí del Camí Ignasià davant els i les representants dels dotze Centres de Promoció Turística (CPT)  Internacionals i dels equips de màrqueting i nous productes de l’Agència Catalana de Turisme (ACT). La proposta de la ciutat va ser seleccionada d’entre més de vuitanta candidatures, de les quals presentaran la proposta una trentena.

Els dotze CPT es troben a Nord Amèrica, Sud Amèrica, Regne Unit i Irlanda, Països Nòrdics, Benelux, Europa Central, França, Espanya i Portugal, Itàlia i Israel, Rússia i Països de l’Est, Xina  i finalment Àsia i Pacífic i s’ocupen de difondre i promocionar l’oferta turística de Catalunya a aquests territoris.

Manresa Turisme va presentar el conjunt de productes turístics de la ciutat relacionats amb la ciutat com a destí del Camí Ignasià com són les caminades guiades per l’última etapa des de Montserrat a Manresa, en format diürn o nocturn; els paquets amb Montserrat, les propostes enogastronòmiques com l’Oller del Mas o l’oferta d’oleoturisme, les visites guiades per la Manresa d’Ignasi de Loiola, la Ignasiana en BTT i novetats que es presentaran pròximament com caminades conscients o una proposta de turisme de benestar. Propostes adaptades a diferents segments de la demanda turística, però que comparteixen l’essència i els valors vinculats a Manresa 2022 com són la transformació, l’acollida o la curiositat. Tots els productes, a més, compten amb la participació de diferents agents turístics del sector privat i formen pa rt de l’oferta de marques turístiques com Paisatges Barcelona i Ciutats i Viles amb Caràcter i de segells internacionals com el Geoparc Mundial UNESCO de la Catalunya Central.

La presentació va tenir una molt bona acollida i va despertar l’interès dels assistents, especialment pel que fa al programa d’actes de Manresa 2022 i al Camí Ignasià. Tant és així, que aquesta setmana ja s’han rebut peticions d’informació des dels mercats italià, anglès i irlandès amb la voluntat de fer d’altaveu de les propostes de Manresa a través de les seves xarxes i mitjans.

Aquesta acció s’emmarca dins l’eix 3 del Pla de Màrqueting Turístic de Promoció i Màrqueting  que preveu la participació activa en propostes i iniciatives d’altres institucions turístiques com l’Agència Catalana de Turisme, Diputació de Barcelona o altres.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Les vendes de la indústria a Catalunya es disparen un 69,5% durant el mes d’abril

Notícia següent

Tossa engega el 5è Festival de Rumba i Música Catalana

Notícies relacionades