El Síndic de Greuges atendrà consultes i queixes a Manresa el 16 de març

L’equip del Síndic atendrà la ciutadania de forma telemàtica, per telèfon o videotrucada. Prèviament, cal concertar entrevista trucant al telèfon gratuït 900 124 124 o enviant un correu electrònic a sindic@sindic.cat

L’equip del Síndic de Greuges de Catalunya atendrà el dimarts 16 de març les queixes i consultes dels manresans i manresanes De manera transitòria i fins a poder tornar a fer-les de manera presencial, l’atenció serà telemàtica, per telèfon o videotrucada. Per concertar entrevista es pot enviar un missatge al corr eu electrònic sindic@sindic.cat o també trucar al telèfon gratuït 900 124 124.

El Síndic té la funció d’atendre les queixes de totes les persones que es troben desemparades davant l’actuació o la manca d’actuació de les administracions. Vetlla pel bon funcionament de l’Administració de la Generalitat i dels ens locals de Catalunya, com ara els ajuntaments, les diputacions o els consells comarcals. Per tant, actua com a supervisor i col·laborador de l’Administració catalana, amb l’objectiu d’ajudar a millorar-ne el funcionament.

També supervisa les empreses privades que presten serveis d’interès públic, com ara la llum, la telefonia, l’aigua, el gas, el servei postal, etc.