Reus acorda amb els veïns millores en el servei de bus urbà a Fortuny i Montserrat

19 de novembre de 2020 a les 10:54h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

La companyia municipal d'autobusos, Reus Transport, ha acordat amb els representants del veïns dels barris Fortuny i Montserrat diversos canvis en les parades del bus urbà per adaptar el servei a les demandes dels usuaris. Els canvis, que s'executaran en les properes setmanes, afectaran les línies 10, 11 i 60.

 

Marina Berasategui, presidenta de Reus Transport, afirma que “gràcies a la participació i al treball conjunt amb la ciutadania, podem implementar canvis que donen resposta a les demandes veïnals, i reforcen la seguretat dels usuaris, i, en definitiva, milloren el servei del bus urbà”.

 

Així, les línies 10 i 11 faran el final de línia a la parada Flix 2, situada al carrer dels Pirineus, al barri Montserrat, i no al carrer Montsant com fins ara. En aquesta parada de final de línia és on els vehicles fan la regulació de temps, i el canvi permetrà donar resposta a la demanda dels veïns. El canvi comportarà que la parada Montsant sigui la primera parada del recorregut de les línies 10 i 11, i només per pujada de viatgers.

 

El segon canvi és la creació d'una nova parada a la L60, situada prop de la cruïlla de l'avinguda de Salou amb el carrer de Mercè Rodoreda (entre  les parades Urbanització Mercader i Maria Aurèlia Capmany). La nova parada estarà situada al costat d’un pas de vianants de l'avinguda de Salou, la qual cosa reforça la seguretat del usuaris i aproxima la L60 als veïns del barri Fortuny. La nova parada tindrà una andana de plataforma per facilitar l'accés sense esglaons a l’autobús, igual que les altres parades de la línia, així com bancs i papereres.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit