Divendres, 29 de març de 2024
És notícia

DKV Reus amplia el seu equip per donar un millor servei als seus assegurats

Avatar photo

L’agència adapta els seus recursos humans i tècnics al nou escenari actual

Parlem amb Silvia Ruano, agent exclusiva al capdavant de l’agència DKV Reus, en un any marcat per la pandèmia, coincidint amb una etapa de plena transformació digital del sector assegurador.

L’agència DKV Reus va obrir les seves portes a finals del 2016. Quin balanç fa d’aquests primers quatre anys?

Fa 24 anys que soc agent de DKV. Obrir la meva pròpia agència a Reus m’ha ajudat a consolidar la marcar a la ciutat i a la seva àrea d’influència.

El fet de disposar d’un espai físic al centre de la ciutat per atendre als nostres clients ha estat el motor que ha impulsat el nostre creixement en aquests darrers anys. Disposar d’una oficina a peu de carrer genera una relació de proximitat i confiança amb els assegurats que, tot i que cada vegada tenen més hàbits de consum a l’entorn digital, valoren molt positivament poder disposar d’un equip proper disposat a resoldre qualsevol dubte o consulta, ja sigui de forma presencial o virtual.

Aquest fet, juntament amb el boca-orella ha estat clau en el nostre procés de creixement.

Per què una oficina física en un sector que cada vegada més tendeix a la digitalització?

La digitalització és un aspecte que en general totes les companyies han potenciat els darrers anys. Però la digitalització és compatible i complementaria amb una atenció personal propera, eficient i amable. A DKV Reus tenim vocació de servei i posem a la disposició dels nostres assegurats múltiples canals de comunicació amb l’objectiu de fer el seu dia a dia el més fàcil possible. És una filosofia de treball que forma part de l’ADN de DKV Reus des dels seus inicis.

És precisament aquesta manera de treballar la que ens ha portat a incrementar el nostre equip, ara format per l’Alícia, la Lola, la Laura i jo mateixa. Les noves incorporacions ens permetran mantenir l’essència de DKV Reus: atenció personalitzada amb els avantatges d’una gran companyia.

La Covid-19 està obligant a canviar la manera de treballar a nivell global. Com esteu adaptant el vostre dia a dia per poder continuar donant servei als vostres assegurats?

L’atenció personalitzada sempre ha estat la nostra prioritat. Als canals més tradicionals com són la visita presencial i l’atenció telefònica, s’hi ha anat afegint altres canals que, amb la situació de pandèmia actual, s’han fet indispensables: consultes i tràmits per mitjà de plataformes de missatgeria instantània com WhatsApp, videotrucades, correu electrònic, xarxes socials, etc.

Aquesta transformació també respon a un canvi generacional: els nous assegurats són cada vegada més joves, molts d’ells natius digitals, amb hàbils de consum online molt instaurats, però que per determinats productes i serveis donen valor al fet de disposar d’un interlocutor directe, un professional de confiança que els orienti i els aconselli més enllà de la fredor d’un call center.

La pandèmia, a més de modificar la nostra forma de relacionar-nos, comunicar-nos i consumir, també ha canviat la nostra manera de percebre el risc i ens ha fet més sensibles vers la incertesa… El perfil dels nous assegurats ha canviat? Quines prestacions demanden ara els assegurats?

Sí, està clar que les prioritats estan canviant. La situació d’incertesa actual ha fet que temes com la malaltia o la mort estiguin més presents en el nostre dia a dia. Disposar d’una assegurança de salut, de vida o de defunció un any enrere potser no era una prioritat per a moltes famílies. Les experiències viscudes en els darrers mesos està fent que famílies cada vegada més joves s’interessin per aquests productes.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Pablo Iglesias deixa el Govern i es presentarà com a candidat a Madrid

Notícia següent

La CUP vol que es replantegi el projecte de Tren-Tramvia del Camp de Tarragona

Notícies relacionades