L'estudi també fa una estimació de passatgers. Es calcula que hi poden passar uns 1.443 passatgers al dia a l’inici de la posada en funcionament de la infraestructura. I uns 3.507, a 30 anys vista. L'estudi de demanda ha identificat que l’estació de Bellissens complementa i amplia el número de passatgers que faria ús del tren respecte l’estació Reus Nord. No treu passatgers, sinó que en genera de nous amb demanda pròpia.
Les conclusions d'Adif confirmen les prevsions municipals, avalades amb l'estudi de demanda realitzat per la Generalitat de Catalunya; i fan coincidir les tres administracions en que l’estació de Bellissens és una infraestructura positiva i necessària.
En la roda de premsa, els representants municipals han explicat que el projecte de l'estació es troba ara en la fase de l’elaboració d’un estudi funcional, el treball que ha de determinar si cal o no a posteriori fer un estudi informatiu; i analitza i defineix la convivència entre els trens de rodalies que hi pararan quan estigui en marxa la nova infraestructura amb els trens de mercaderies que ja hi passen i el futur tren-tram, que també farà ús d’aquesta via. La previsió és que el document estigui llest ho sapiguem a la tardor.
Els representants del Govern de Reus i del grup municipal del PSC han assistir junts a la reunió en el marc del pacte signat el passat mes de febrer per col·laborar en matèria d’infraestructures.