Mont-roig posa en marxa un cicle de webinars per a empresaris i autònoms

Seran 10 sessions formatives, virtuals i gratuïtes, que tractaran temes com la venda online, el WhatsApp business, els xatbots o com fer un pla de promoció, entre d’altres

La regidoria d’Impuls Econòmic i Ocupació de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp  ha organitzat un cicle de tallers formatius dirigits principalment a persones  empresàries, autònomes i emprenedores amb l’objectiu d’oferir diverses eines que  puguin ser d’ajuda per fer front a les circumstàncies actuals, reinventar-se i orientar 

se cap al futur.  

Es tracta de 10 sessions virtuals que estan dividides en 3 nivells: bàsic, intermedi i  avançat en funció dels coneixements d’informàtica, aplicacions i internet dels usuaris.  

Els webinars, que tindran lloc a través d’una plataforma de videoconferències, seran  gratuïts i es duran a terme de 15 a 17 h. Les inscripcions ja estan obertes i es poden  fer enviant un correu electrònic a promocio@mont-roig.cat indicant el nom, DNI,  telèfon i e-mail o bé trucant al 977 172527.  

Una vegada feta la inscripció, el departament farà arribar un correu electrònic amb  tota la informació sobre la plataforma de les videoconferències i el link per accedir al  webinar.  

 

 

Els webinars comencen el 27 de gener  

Les sessions formatives, que començaran el 27 de gener i s’allargaran fins al juny,  oferiran als participants diverses idees i solucions per tal que puguin adaptar-se al  nou entorn marcat per la crisi de la Covid 19. Així, el WhatsApp business, els xatbots,  la creació de plans per promocionar-se o les botigues online seran alguns dels temes  que es tractaran en aquests tallers virtuals.  

 

Els webinars començaran amb la sessió “Quines opcions tenim per a introduir-nos a  la venda online?”, que tindrà lloc el dimecres 27 de gener, de 15 a 17 h, i anirà a  càrrec de la ponent Marta Canedo. Aquesta sessió servirà per presentar les diverses  opcions que un comerç té al seu abast per donar-se a conèixer, captar i fidelitzar la  seva clientela o fer efectiva la venda per mitjà de xarxes socials, plataformes de  missatgeria instantània i aplicacions mòbils.