L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor de Cambrils amplia el seu horari d’atenció telemàtica

La ciutadania necessita més assessorament i protecció pels desajustos que es deriven de la situació de confinament

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de Cambrils ha ampliat el seu horari d’atenció telemàtica de dilluns a dijous per poder donar resposta a l’augment de consultes sobre cancel·lacions de viatges, reserves i serveis, així com altres qüestions derivades de la situació de confinament.

Les consultes es poden enviar al correu omic@cambrils.org i es respondran de dilluns a dijous. La responsable de l’oficina, Sylvia León, que fins ara només atenia els dimarts al matí al Centre Cívic de les Basses, dedicarà quatre dies setmanals a aquest servei d’assessorament municipal. Des del teletreball, la tècnica ha habilitat els canals i mecanismes per poder atendre i tramitar les consultes i expedients de les persones que necessitin informació de consum.

El regidor de Participació Ciutadana, Oliver Klein, ha destacat la importància d’ampliar els serveis de protecció a la ciutadania en aquests moments tant complexes, per garantir l’atenció a les persones que puguin necessitar suport davant dels desajustos que es puguin ocasionar en el subministrament de serveis, terminis i altres qüestions. D’altra banda, el regidor ha explicat que, a més de donar resposta a situacions concretes, cal preveure recursos que també ajudin a la part comercial a refer-se de la parada de l’activitat.