Dimarts, 16 d'abril de 2024
És notícia

L’Ajuntament de Cambrils llança la campanya “Estimo Cambrils, compro a Cambrils”

Avatar photo

El context de crisi provocada per la Covid ha posat en evidència que aquest model és més necessari que mai

L’Ajuntament de Cambrils, juntament amb les 3 entitats de comerciants del municipi, Unió de Botiguers de Cambrils, Vila Centre i la Xarxa del Port, ha llançat la campanya “Estimo Cambrils, compro a Cambrils” per posar en valor tots els beneficis que aporta el comerç local al territori.

L’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza, ha explicat que la campanya sorgeix després que la crisi derivada de la Covid hagi posat en evidència que el comerç local també ens ha salvat de la situació d’emergència sanitària. En aquest sentit, el regidor de Promoció Econòmica, Oliver Klein, ha recordat que “quan es va fer més difícil el subministrament a través de grans superfícies, el petit comerç va desplegar tota la seva creativitat i recursos per satisfer i fer fàcil l’abastiment de tot tipus de productes”.

Amés, el comerç local fa més senzilla l’adquisició de productes de proximitat de màxima qualitat, ofereix un servei més personalitzat, ajuda en la construcció de pobles menys contaminants perquè permet el desplaçament a peu, i, per tant, té un impacte directe en la salut de les persones.

Per tot això, la campanya fa una crida a donar suport i fer créixer el comerç de Cambrils, i reivindica tots els beneficis que genera al municipi. “Estimo Cambrils, compro a Cambrils” pretén recordar que un poble sense comerç és un poble sense vida, posar en valor el model de consum responsable i sostenible, i fer que tota la ciutadania se’n senti corresponsable. En aquesta línia, l’objectiu dels missatges de la campanya és que els consumidors i consumidores coneguin els impactes de les seves decisions de consum en l’àmbit de l’economia, la salut o el medi ambient.

 

Una campanya creada de forma participativa

La campanya “Estimo Cambrils, compro a Cambrils” s’ha creat a partir d’una sessió participativa en la qual les tres associacions de comerciants han construït conjuntament els missatges. El coneixement del sector per part de les tres associacions ha estat clau per a la seva creació.

 

La proposta gràfica de la campanya

La proposta gràfica de la campanya dona motius per tal que la ciutadania reflexioni sobre el seu model de consum i aposti pel comerç local i de proximitat. Els missatges estan redactats en primera persona per interpel·lar amb més força.

La imatge fa servir colors molt vius per reforçar la positivitat del missatge i per generar més impacte. S’acompanya de petits trossos del cor que forma part de l’eslògan de la campanya.

Podeu trobar tota la informació de la campanya, les pautes a seguir pels comerços de Cambrils i els cartells per poder fer publicacions a les xarxes socials en aquest enllaç http://bitly.ws/a3gX.

Les associacions de comerciants i el departament de Promoció Econòmica, ubicat a l’Edifici de la Torre del Llimó, repartiran el material gràfic de la campanya  a tots els comerços que s’hi vulguin adherir.

Entre tots fem que #CambrilsComerç prengui protagonisme! #EstimoCambrilsComproACambrils

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Els Mossos estableixen 31 punts de control del toc de queda a Catalunya

Notícia següent

Cs reclama la posada en funcionament del CUAP de Tarragona

Notícies relacionades