Dijous, 18 d'abril de 2024
És notícia

Cambrils es promociona a Andorra amb una campanya sensorial pionera

Avatar photo

Cambrils ha aprofitat la promoció per convidar als andorrans a participar en el programa d’activitats estival “Cambrils, que bé que et prova!”

Cambrils ha activat recentment una campanya sensorial pionera a Andorra per evocar, a través del sentit de la  vista i l’olfacte, la seva oferta turística estival. Aquesta temporada, el Patronat de Turisme de Cambrils inverteix esforços per seguir captivanta la població andorrana, molt fidel històricament a la destinació. Ho fa a través d’una innovadora campanya de street marketing.  

En aquest sentit, Cambrils ha posat en marxa l’acció més revolucionària de màrqueting olfactiu  al carrer mitjançant la col·locació d’un innovador OPI (Objecte Publicitari Il·luminat) que es  podrà localitzar a l’Avinguda Carlemany (Escaldes-Engordany), un espai molt concorregut.  Aquest element publicitari interactua amb els ciutadans. En el moment que algú s’acosta, l’OPI 

activa el difusor que sorprèn els vianants amb aromes Mediterrànies associades a les vacances a  la platja. Mitjançant aquesta peça, es vol traslladar l’essència cambrilenca i transmetre les  sensacions de calma que viu el visitant quan viatja a la localitat de la Costa Daurada. 

Aquesta campanya, que tindrà una durada de 4 setmanes, ha comptat els dies 15 i 16 de juny amb una activitat d’animació a través de la qual, un actor vestit de sanitari ha interactuat amb  els transeünts oferint-los una recepta per relaxar-se i desconnectar aquest estiu. Aquesta  indica la necessitat de passar unes vacances a Cambrils. La campanya de street marketing també disposa de 4 OPIs més que estimulen als ciutadans a través de les idíl·liques imatges del 

Nota de premsa 

paisatge, clima, platja i cultura marinera de Cambrils. Durant aquests dies, s’aniran compartint  a les xarxes socials del Patronat de Turisme (Facebook, Instagram) petites càpsules  audiovisuals d’aquesta acció promocional. 

Cambrils ha aprofitat la seva presència a Andorra per presentar un gelat amb base d’aigua de mar a través del qual potenciar encara més els sentits: sorbet de poma verda, api amb un fons d’aigua marina. Ho ha fet de la mà del mestre gelater Antoni Sirvent, capità de l’equip espanyol a la Copa del Món del Gelat 2016 i 2018 esdevenint subcampió i propietari d’una de les gelateries més prestigioses i concorregudes de Cambrils. 

L’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza, ha afirmat que “aquesta campanya es focalitza en el  mercat andorrà, el qual ha tingut històricament un tracte especial amb Cambrils” i afegeix que  “malgrat que l’oferta turística cada cop és més ampla, cada estiu són molts els andorrans que  decideixen passar les seves vacances a la destinació; molts d’ells propietaris de segona  residència a la localitat. El perfil del visitant és tradicionalment molt fidel, de tipus familiar i  amant de l’activitat nàutica, uns trets característics que encaixen amb els atractius turístics de  Cambrils”. Mendoza conclou que “aquesta acció promocional ha de servir per revifar el sector,  seguir posicionant i dinamitzant la destinació entre els andorrans”.

Per tal de reactivar el flux turístic amb el mercat andorrà, la regidora de Turisme i Promoció Exterior, Marta Borràs, ha explicat que, “enguany, després d’un any frustrat per al turisme a causa de la pandèmia de la Covid-19, s’ha ideat una campanya original, molt creativa, i pionera per atraure, a través de la innovació i els sentits, a un mercat molt interessant i expert pel que fa al turisme saludable”. En aquest sentit, la campanya de promoció ha servit també per convidar els andorrans a gaudir del programa d’activitats estival. 

Cal recordar que “Cambrils, que bé que et prova!” aposta pel concepte Healthy Destination i  aglutina un conjunt de propostes dirigides a tots els perfils i vinculades amb el turisme  familiar, esportiu i gastronòmic que fomenten hàbits de vida saludables alhora que animen a  gaudir de les vacances amb activitats lúdiques

Nota de premsa 

Els visitants podran consultar les diferents activitats a través del web del Patronat de Turisme  de Cambrils (www.cambrils-turisme.com), de l’Oficina de Turisme o bé dels allotjaments  turístics de la destinació, els quals també rebran informació sobre les propostes. “Cambrils,  que bé que et prova!” és possible gràcies a la col·laboració conjunta del Patronat de Turisme  amb els diferents departaments de l’Ajuntament de Cambrils.  

Sobre Cambrils 

Cambrils és una de les principals destinacions turístiques de la Catalunya mediterrània.  Ubicada al bell mig de la Costa Daurada, és un lloc ideal per al turista que la vol visitar i  gaudir. Qualitat i bon tracte són dos dels atributs més destacats de la seva oferta turística  familiar, reconeguda amb un segell de qualitat. També destaca la qualitat de la seva àmplia  oferta de gastronomia local i internacional, que la converteixen en la capital gastronòmica de  la Costa Daurada. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Josep Manel Sabaté: “L’entesa entre els socis de govern ha permès complir amb les promeses electorals”

Notícia següent

Mollet del Vallès obre el termini per sol·licitar les ajudes i subvencions per pagar l’IBI

Notícies relacionades