Dijous, 24 d'abril de 2025
És notícia

Oliver Klein participa en la campanya de Sant Jordi dels Amics de la Gent Gran

Avatar photo
La fundació té un conveni amb l’Ajuntament per lluitar contra la soledat no desitjada de les persones grans a través de programes socials
L’alcalde de Cambrils, Oliver Klein, i la regidora de Benestar Social, Mar España, han visitat avui la cambrilenca Encarna Martínez, de 85 anys, per compartir una estona amb ella i regalar-li un llibre i una rosa. La visita s’emmarca en la campanya dels Amics de la Gent Gran “Cap persona gran sense rosa”, que pretén acostar la Diada de Sant Jordi a les persones grans i fer que la visquin d’una manera especial. Aquesta fundació té un conveni amb l’Ajuntament de  Cambrils per lluitar contra la soledat no desitjada de les persones grans.
El programa d’activitats al voltant de la Diada de Sant Jordi dels Amics de la Gent Gran consisteix en el lliurament de roses a les persones que atén habitualment la fundació arreu de Catalunya, visites de suport de les persones voluntàries per reforçar l’acompanyament en aquesta data assenyalada, activitats locals en grups reduïts durant les setmanes prèvies i una campanya de sensibilització a les xarxes socials.
A Cambrils, durant tot el dia, les persones voluntàries de la Fundació Amics de la Gent Gran van vendre roses naturals solidàries i llibres en una parada a l’entrada del Casal de la Gent Gran, a l’avinguda de la Salle. La recaptació es destinarà íntegrament a programes socials que impulsa l’entitat per combatre la soledat de les persones grans.

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Els carrers de Tortosa s’omplen per la Diada de Sant Jordi

Notícia següent
diputacio-barcelona-sant-jordi

Més d’un miler de persones aprofiten Sant Jordi per visitar la Diputació de Barcelona

Notícies relacionades