Diumenge, 27 d'abril de 2025
És notícia

Lleida Turisme atén 1.132 persones i 289 participen en les visites guiades aquesta Setmana Santa

Avatar photo
La major part dels turistes estatals han vingut de Barcelona, Madrid, País Basc i la Comunitat Valenciana, i a escala internacional, de França
Palau Paeria Lleida visita
Visita guiada al Palau de la Paeria

L’oficina de Turisme de Lleida ha atès aquesta Setmana Santa 1.132 persones, principalment el dijous 17 d’abril (223), seguit del dissabte 19 d’abril (187) i el divendres (165). Les principals procedències dels i les visitants estatals han estat Barcelona i la seva àrea metropolitana, Madrid, País Basc i la Comunitat Valenciana, i també s’ha registrat una gran afluència de visitants internacionals, sobretot de França. Els i les turistes han estat interessats principalment a conèixer el patrimoni, la gastronomia local i els espais naturals de la ciutat. 

Pel que fa a les visites guiades, 202 persones han participat en les del Centre Històric i Dipòsit del Pla de l’Aigua, Paeria i les adoberies i “Lleida City Tour”. 

El Castell Templer de Gardeny ha rebut 5.914 visitants, dels quals 5.500 van participar en la Diada que es va celebrar el 12 d’abril. El segon dia que ha registrat més afluència ha estat el dissabte 19 d’abril, amb 104 visitants, i 87 persones han participat en les seves visites guiades.

Cal recordar que Lleida Turisme va ampliar l’oferta de visites guiades i serveis turístics i ha posat en marxa el trenet turístic aquesta Setmana Santa. El trenet ha recorregut i facilitat als i les visitants l’accessibilitat al Centre Històric i al Conjunt Monumental de la Seu Vella.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Illa, al llibre de condol pel Papa a Barcelona: “Ha posat els pobres i els desvalguts al centre”

Notícia següent

La Costa Daurada lluita contra la massificació amb 5.749 noves places de zona blava i verda

Notícies relacionades