Dimecres, 16 d'abril de 2025
És notícia

El grup ‘Bojos pel Ball’ del Casal de Gent Gran participarà al Cambrils DanceSport

Avatar photo
L’organització té previst que prop de 200 persones del grup de balls llatins participin en la sisena edició de la competició internacional
casal-gent-gran-cambrils

El grup de balls llatins del Casal Municipal de la Gent Gran “Bojos pel Ball” ha estat convidat a actuar a la sisena edició de la competició internacional Cambrils DanceSport. Unes 150 persones d’aquest grup, dirigit pel professor voluntari d’Amics de la Gent Gran, Cristobal Luque, oferiran una exhibició el pròxim dijous 17 d’abril a les 18 hores al Palau Municipal d’Esports.

“Bojos pel ball” es va crear l’any 2016 al Casal Municipal de la Gent Gran de Cambrils, gràcies a la iniciativa de Cristòbal Luque. De la trentena de participants del primer any, el grup ha anat creixent fins a les gairebé 200 persones que participen actualment en l’activitat, entre el grup d’iniciació i grup d’avançats.

Les classes es porten a terme tots els dilluns i divendres de l’any. D’octubre a juny els assajos es realitzen als matins al Palau d’Esports, mentre que durant els mesos d’estiu el grup balla als vespres al passeig de les Palmeres, davant del Parc del Pescador.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El primer capità del Barça visita un dels restaurants de moda del Priorat

Notícia següent

Sant Jordi 2025 a Parets del Vallès: programa i novetats

Notícies relacionades