Tècnics, representants del sector comerç de la ciutat i agents implicats en el projecte Tarragona Centre Comercial Obert han visitat avui el nou Tarragona Espai Comerç. La trobada, que ha anat a càrrec de la presidenta de Mercats de Tarragona i Consellera de Turisme, Promoció Econòmica i Comerç de l’Ajuntament de Tarragona, Montse Adan; i del gerent de Mercats de Tarragona, Dani Milà; ha servit per mostrar als assistents els tres espais principals del Tarragona Espai Comerç: una simulació de botiga, la sala de reunions i l’aula de formació.
La jornada ha conclòs amb una breu intervenció sobre digitalització comercial a càrrec d’Oriol Cesena, director de la consultoria FOCALIZZA.
A disposició del territori
Tot el conjunt del Tarragona Espai Comerç està a disposició dels professionals de l’àmbit del comerç i els serveis del territori. Per tal de sol·licitar realitzar-hi una visita o fer ús de les seves instal·lacions es pot contactar directament amb l’oficina de Mercats de Tarragona.
Tots els detalls del projecte Tarragona Centre Comercial Obert poden consultar al web http://tcco.mercatsdetarragona.cat
Tarragona, Centre Comercial Obert
El projecte ‘Tarragona, Centre Comercial Obert’ ha estat finançat amb els fons Next GenerationEU i pretén impulsar la transformació digital comercial i aplicar mesures de sostenibilitat i eficiència energètica. La inversió del projecte està valorada amb un total d’1.498.948 euros i va a obtenir una subvenció de 1.199.158,40 euros, el que representa un 80% de l’import global.
El Fons Next Generation s’emmarca dins el pla d’ajudes per al suport a mercats, zones urbanes comercials, comerç no sedentari i canals de comercialització del Ministeri d’Economia Comerç i Empresa.